آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

سفر به استان گلستان

1390/1/24 16:06
نویسنده : مونا
352 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مشهد بابا ،آرمانی رو مینو دشت می بره. و روستای چهل چای.اینم عکساش:

طبق معمول آرمانی ببرشو تنها نمیذاره

هتل قصر

آرمان و ببر

روستای چهل چای

 

آرمان در حال بالا رفتن

 

آرمان حیووناشو آورده گردش

اینم حیووناش که تو سفر تنهاش نذاشته بودن

حیات وحش

وای از دست این پدر و پسر

آرمان بعد از هیرم بازی

این دیگه کیه؟

پسملک خوشگل من می تونه نقش عمو نوروزم بازی کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان یاس
17 آبان 90 17:19
سلام به مامان های خوب با نی نی هاس قند عسلشون من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی