آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

اتاق تکونی دلبندم

1390/10/2 8:02
نویسنده : مونا
1,419 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که خونه بودم تصمیم گرفتم اتاق آرمان رو تمیز کنم و یه اتاق تکونی براش انجام بدم و یه سری از اسباب بازی هاشو دور بریزم.با این حالی که اول پاییز با عبداله یه سری دور ریختیم ولی هنوز خیلی اتاقش پر و داره می ترکه ولی خوب اینبار می خوام دور نریزم و بذارم تو انباری بعد از جابه جا کنم آخه همشون سالمند و دلم نمیاد.

داشتم وسایلشو جابه جا می کردم که خود آقا هم اومد کمک و مجبورم کرد بشینم وسط اتاق به هم ریخته و بازی کنیم.اول پازل چوبیشو چید و بعد من ازش خواستم بازی طناب و توپ رو انجام بده اینبار آرمانی با مهارت و سرعت طناب رو از توپها و مکعبها رد می کرد،که من متوجه تفاوت با دو ماه پیشش شدم اون بار هم خوب رد میکرد ولی تمرکزش بیشتر بود ولی این دفعه سرعت بالایی داشت که خوشحالم کرد.بعد هم پازل پو و ...

در آخر هم با عکاسی آقا پسرم باید کنار میومدم چه عکسای هنری  گرفت که در پایین این اثرهای ماندگار رو گذاشتم.

قربون اون دقتت

موفق شدی جیگرم

هورا

عکاس : آرمان محمددینی

عکاس : آرمان محمددینی

قربونت برم آرمان هنرمند من  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیه
30 آذر 90 18:18
قلب خاله من با تو چکار کنم که اینقدر هنرمندی دوست دارم
مامان کوروش
2 دی 90 6:02
ممنون که سر زدین