آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

آرمان و کارتون

1390/8/30 15:45
نویسنده : مونا
741 بازدید
اشتراک گذاری

آرمان با همه شیطونیاش ولی اگه براش کارتون بذاریم  از اون آقا تر پیدا نمی شه اصلا کسی متوجه نمی شه آرمان اونجاس دیگه.

این عکسش هم مال روزیه که رفته بودیم خونه دایی علیرضای من با احمدرضا خوابید و کارتون نگاه میکرد.که هر چی ازش سوال می کردیم دیگه جواب نمی داد که نمی داد.

آرمان و احمدرضا

توی کامپیوتر CDآلفا و امگا رو گذاشته بودم

آرمانی چقدر موهات بلند شده!

آرمانی CD با نی نی نگاه میکنه

آرمانی گل من

آرمانی تو لب تاب رئیس مزرعه نگاه می کنه

آرمان گله شیشه مزاحم نباشه

صبح نی نی من از خواب بیدار شده و صبحونه و کارتون و این جور چیزا

نوش جونت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بردیا
1 آذر 90 18:05
ما پسرا خوبیم ولی کسی قدرمونو نمی دونه.وقتی بازی میکنیم می گن شیطونی


شما گلید و مهربون.همه هم شیطونی هاتونو دوست دارن
آرمیتا
4 آذر 90 18:50
زنده باشی کوچولوی ریزه میزه
دوستت دارم
4 آذر 90 18:51
چه پسری چه چیزی دست کرده بود تو دیزی دیزی که در نداره این پسر خبر نداره
niniweblogskin
5 آذر 90 18:21
آدرس سه عدد عکس را در بخش نظرات وبگاه ما ارسال کنید
خاله محدثه
7 آذر 90 19:06
سلام عشقم دوست دارم
مامانی
8 آذر 90 22:43
سلام عسلم برومسابقه نی نی ومحرم شرکت کن قربونت برم
محمد
2 مهر 91 14:27
بچّه این قدر پای کامبیوتر می شینی چشماش درد می گیره