آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

از پوشک گرفتن آرمان

1390/8/28 20:04
نویسنده : مونا
485 بازدید
اشتراک گذاری

الان دیگه یک ماهی هست که دارم آرمان رو از پوشک میگیرم ولی پسرک من یه خورده تنبلی می کنه و به موقع خبرم نمیکنه.الان یکی از آرزوهام شده که خود آرمان ازم بخواد ببرمش دستشویی.بعضی موقع عا حسابی خسته میشم و اعصابم خورد می شه ولی چاره ای ندارم جز تحمل.بعضی هامی گن زود بود ولی کاریه که شروع کردم.توالت رو براش تزیین هم کردم.جایزه هم می دم ولی بازم خودم باید روی ساعت ببرمش دستشویی.امیدوارم این دوره هم زودتر به سلامتی بگذره چون خیلی طاقت ندارم دیگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه مامان سهند
29 آبان 90 18:59
سلام خانومی خوشبحالت که شروع کردی، من هنوز میترسم، یعنی اصلا حوصله اش رو ندارم که بخوام دم به ساعت ببرمش دستشویی، هنوز خودم از نظر فکری آمادگیشو ندارم، از طرفی هم فکر این رومیکنم که میخواد زندگی رو نجس کنه اعصابم خردمیشه، امیدوارم شما زود زود موفق بشید، منتظر راهنماییهاتون هستم
سپیده
30 آبان 90 15:47
سلام من هم تو این راه داغون شدم ولی پیروز نشدم
همکارت
2 آذر 90 0:33
سلام بر مادر فداکار و مهربان مونا جان اینقدر حرص و جوش نخور بالاخره میگه
مامانی
8 آذر 90 23:09
سلام عسلم دیدی بالاخره موفق شدی ایشاله پسرگلم همیشه سالم وسرزنده باشه وتوهمه کارهاش موفق باشه