آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

آرمانی من کی می خوابه؟!

1388/9/1 19:40
نویسنده : مونا
407 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comآرمانی خیلی خوابش سبک هست باید تو خونه آروم راه بریم ساکت هم باشیم تا بیدار نشه منم خیلی خوابم کم شده بعضی موقع  ها تو حسرت خواب راحت و بی خیال هس ولی همش فدای سر آرمان طلا.

عبداله هم خیلی به من کمک می کنه.البته اینو باید بگم اگه مامانی خاله ها کمک نمیکردن من اصلا زیر بار این همه میولیت داغون شده بودم.دوستام میگن تو کم تحملی ولی خوب من اینجوریم.

 

خونه مامانجون

                                                                           niniweblog.com  niniweblog.com

خونه قبلیمون

                              niniweblog.com     niniweblog.com

niniweblog.com

    niniweblog.com

آرمان و نازنین دخمل دوست مامان

آرمان و نازنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)