آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

تولد آرمان

1388/8/20 19:40
نویسنده : مونا
944 بازدید
اشتراک گذاری

آرمانی مامان روز پنجشنبه 15 مرداد 88 تو بیمارستان عرفان توسط خانم دکتر نائب هاشمی به دنیا اومد niniweblog.comفردای اون روز نیمه شعبان بود.امام زمان آرمان جیگر رو به ما هدیه داد.من وقتی اومدم تو اتاق و چشمام باز کردم عبداله جونم و مامانی مو دیدم.عبداله من با یه دلهره به من نگاه می کرد.مامانم گفت وقتی آرمان رو به ما نشون دادن عبداله جون گفت اول می خوام خانمم روببینم.اگه خیلی مغرور نباشم آخه عبداله خیلی من رو دوست داره البته منم عاشق اونم.مامان و بابا و سوده و محدثه ومهدی به همراه عبداله اونجا بودن.اونا گفتن مونا آرمان خیلی خوشگل خیلی سفید و ناز من هم که دل تو دلم نبود همون موقع متوجه شدن من چشمامو باز کردم آرمان گل مامان رو اوردن.البته من تو اتاق عمل وقتی به هوش بودم آرمان رو دیده بودم ولی حس درست نگاه کردن نداشتم.آرمانی خیلی ریزه میزه بود.وزن آرمانی 50/2 بود.روز اول مامان اینا اومدن بیمارستان.مامان وبابای عبداله هم آهو بودن.مهدیه و علی هم رفته بودن مسافرت ولی تا فهمیدن آرمان به دنیا اومده دیگه واینستادن و اومدن شنبه که مرخص شدم اونا از راه اومدن بیمارستان .از اونجا با عبداله جون و مامان گلم و مهدیه وعلی اومدیم خونه مامان.مامانجون من هم اسفند آماده کرده بود برامون  

بیمارستان عرفانniniweblog.comبیمارستان عرفان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale mohadeseh
10 آبان 90 21:14
asalam ro0ze tavalodet behtarin ro0ze zendegim do0d kheili kheili do0set daram
مامان امیر علی
17 فروردین 91 14:13
تمام و بلاگ رو خوندم .خدا حفظش کنه .کاش براش گوسفند عقیق می کردین یا می دادید موسسه ای براش عقیق کنند .بعد هم هر روز یه قاشق عسل صبح ناشتا به زور بهش بده .شربت زینک هم خیلی خوبه ایرانیش البته .و بعد اینکه اول مهر ما واکسن سرماخوردگی را براش حتما بزنید .ایشاله دیگه خدا بخواد کمتر سرما می خوره و ویروس سراغش می یاد