آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

لپمو نکش لپ کشونی

1388/9/11 19:39
نویسنده : مونا
825 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آرمان خیلی خوشگل لپ من رو می کشید.

صبح من رفتم مدرسه آرمان پیش مامان موند.تو مدرسه دلم یه ذره شدهبود تاآرمان رو ببینم.ظهر که اومدم مامان آرمان رو برده بود حمومniniweblog.com.جیگرم خوشگل و تمیز شده بود.عبداله جون که اومد ما اومدیم خونه.آرمان لپ من رو میکشید،چه احساس قشنگ ولطیفی.فکر نمیکردم مادر شدن اینقدر قشنگ و جالب باشه.خدا آرمان رو برای من و بابا حفظ کنه.

 

آرمان بلا زودی هم نشست

niniweblog.com

4 ماهگی دلبندمniniweblog.com

4 ماهگی پسملک خوشگلم

 

آرمان و غزل دختر عمه آرمانی

تولد غزل جون

niniweblog.com

3 ماه و 11 روز آرمانی

niniweblog.com

3ماه و 11 روز گل گلیniniweblog.com

2 ماه و 18 روز آرمانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)