آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

سفر آهو

1391/4/31 15:22
نویسنده : مونا
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه و جمعه رو رفتیم آهو.آرمان که از پارسال تا به حالا آهو نرفته بود دقیق یادش نمیومد من براش تعریف کردم که کجا می خوایم بریم .اونجا که رفتیم آرمان می گفت آهوش کو من هم می گفتم آهو نداره اینجا ببعی داره گاو داره .بالاخر متقاعد شد که آهو نداره.

رفتیم بادبادک هوا کنیم اول همه میگفتن اینجا بادبادک بالا نمیره ولی ما گفتیم میریم امتحان کنیم ولی چقدر بالا رفت کل قرقره رو آزاد کردیم و اون هم بالا رفت.مهسا هم با ما اومده بود.برگشتنی از درخت آلبالوی مامان نرگس هم چند تا آلبالو کندی و خوردی من  دلم شور میزد که نکنه آ رمانی هسته هاشو بخوره ولی خودش با حساسیت ویژه ای اونا رو در میاورد.جمعه هم جایی نرفتیم و توی حیاط بودیم آرمان بازی کرد.

بقیه عکسها در ادامه مطالب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نایسل خانم
31 تیر 91 17:41
نایسل خانم
31 تیر 91 17:41
این آهو کدوم شهره اینقدر قشنگه ؟؟؟


شهر نیست یه روستا از توابع استان مرکزی
نایسل خانم
31 تیر 91 17:41
همیشهبه سفر عزییزممم قالب جدید هم مبارککک
نایسل خانم
31 تیر 91 17:41
نمیدونم چرا کامنتام نمیاد باید ده بار بدم


مرسی عزیزم زحمت میکشی
مامان میثم و متی
9 مرداد 91 0:38
همیشه به گردش اونم به جاهای خوش آب و هوا عزیز دلم


ایشالا پایه باشید با هم بریم
نایسل خانم
10 مرداد 91 17:44
دیگه نمیای پیش من قهری؟


نه عزیزم خدا نکنه وقتم کم شده