آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

بابایی برای روز همسر خجالتم داد

1391/2/30 15:51
نویسنده : مونا
765 بازدید
اشتراک گذاری

بابای گل برای روز زن (که البته عبداله جون هیچ موقع از این لفظ استفاده نمیکنه و همیشه میگه تو زن من نیستی خانم منی)یه رادیوی قدیمی(که خودم همیشه از این جور چیزا خیلی خوشم میاد) برام خرید ولی چون گفت دوست داشتم یه چیزی که مخصوص خودت باشه برات بخرم یه گوشی  Iphone 4s هم کادو داد.که من اصلا توقعی از عبداله جون ندارم چون همین اخلاق خوشش(ماشالا)بهترین هدیه برای منه.

عبداله جونم عاشقتم 

و از اینکه خداوند لطف بزرگشو شامل حالمون کرد و من و تو رو برای هم قرار داد شکر میکنم 

چون تو بهترینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطی
3 خرداد 91 21:03
عزیزم ایشاله صدسال سالم وخوش وخرم درکنار هم زندگی کنین وسایه تون بالای سر آرمانی باشه