آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

نماز خوندن پسمل خوشگلم

1390/10/5 0:12
نویسنده : مونا
822 بازدید
اشتراک گذاری

من که سر نماز میرم آرمان سری میاد و من رو مورد لطف خودش قرار میده هی بغل میکنه بوسم میکنه با من صحبت میکنه.

بعضی وقتا هم مشغول نماز خوندن میشه.وقتی تازه یک سالش شده بود از نماز خوندنش عکس انداخته بودم ولی پیداش نکردم.

ولی اینبار تا رفت سر نماز عبداله سریع ازش عکس گرفت.

 من که داشتم نماز می خوندم اومد و با عصبانیت به من گفت خودت معلومه چی داری هی میگی اصلا حواسمو با این جمله بندیش پرت کرده بود.بعد از اون با مهربونی گفت خودت داری چی میگی .الهی قربونت برم .یه مهر از جانماز برداشتو رفت پشت من وایساد نماز خوند.

قبول باشه مامانی

خیلی قشنگ نماز می خونی

این دیگه آخر اخلاصه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی
5 دی 90 10:07
قربونم پسملک نمازخونم برم خیلی قشنگ نمازمیخونی التماس دعاعسلمشیرینم
مامان علی
5 دی 90 12:02
سلام ماشالاااااااااا به گل پسر نازتون خدا براتون نگهش داره خوشحال میشیم به وبلاگ علی آقا سر بزنید
مریم
7 دی 90 11:04
چه نماز قشنگی میخونه این آرمان خان گل خدا حفظش کنه
رهگذر
17 دی 90 7:57
من که تا بحال کسی روندیدم اینقد خالصانه نمازبخونه قبول باشه
هستی
21 دی 90 3:05
آقا آرمان ما رو هم دعا کن
مامان سارا وامیر
27 بهمن 90 0:06
خدا حفظش کنه من وامیر خیلی لذت بردیم





ممنون ازلطف شما
مامان اتنا
21 اردیبهشت 91 13:52
وای عزیزم من فکر میکردم فقط دخمله من اینجور برا سجده میخوابه..........قبول باشه اقا