آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

بازی های امروز آرمانی

1390/10/5 0:14
نویسنده : مونا
923 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مدرسه نرفتم و کلاس هم که نداشتم با آرمانی تو خونه مشغول بازی بودیم البته آرمان بیشتر تنهایی بازی کرد وخیلی منتظر من نموند.

آرمانی اسباب بازی های کوچیک رو بیشتر می پسنده و راحت با اونها چند ساعتی مشغول بازیه.

من آرزومه سوار هواپیمات بشم گلم

اینجا از من دعوت کرد برم توپ بازی دائم هم میگه گل بیزن وقتی من شوت میکنم خودشو میندازه زمین و آه و اوه میکنه

بیا توپ بازی 

گل بزن مامانی

از بین حیووناش هم بیشتر از همه ببر رو دوست داره

آرمانی عاشق ببره

بعد خونه سازی و این اثر نتیجه زحمت پسرمه

بعد از اون هم ماشین بازی. من ماشین کوچیکاشو ریختم توی کیفش ، آرمانی هم هر دفعه زیپ کیف رو باز میکنه و همه رو سرازیرمیکنه.خیلی از نگاه کردن به بازی آرمانی لذت میبرم.

همیشه بخندی گلم

تازه چی فکر کردید آرمانی من رو هم دعوت کرده به مساگه.

الان هم مشغول کارتون دیدن شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
4 دی 90 17:24
مامانی قربونت بره چقدقشنگ بازی می کنی دلم غش رفت شیرین عسلم
سوده
4 دی 90 23:33
2ست دارممممممممممممممممممممممم آرمانی
جغله کوچولو
4 دی 90 23:48
سلام . وبلاگ خیلی جالبی دارین. تبریک میگم باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما من هم باشم. خوشحال میشم به وبلاگم تشریف بیارین www.jegheleh.niniweblog.com موفق و سلامت باشین