آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

شب چله

1390/9/30 14:13
نویسنده : مونا
783 بازدید
اشتراک گذاری

امشب تولد دایی مهدی و قراره همه بریم خونه مامانی.تولد مامانی رو هم که 27 آذر بود امشب می گیریم .خیلی فکر کردم که چه کار کنم تا محبت زیادی که دایی به تو داره رو جبران کنم.البته مامانی رو هم همینطور چون تمام زحمات نگهداری تو وقتی من نیستم مامانی می کشه قربونش برم بهترین مامان دنیا هست.

دایی مهدی خیلی سفارش کرده کادو حسابی بگیرید اصلا راضی نیستم کادو کوچیک بیارید امروز صبح هم آرمان که بیدار شد گفتم آرمانی امروز تولد داییه زنگ بزنیم به دایی گفت آره.من هم زنگ زدم آرمان گفت دایی تبلتت مبالک میخام کیکتو بخولم بلام چی کادو گلبتی  دایی هم گفت تو باید برام کادو بگیری.خلاصه کلی با دایی حرف زد و بعد قطع کرد.به من گفت بریم تبلت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آگهی و تبلیغات رایگان
9 دی 90 10:40
تبلیغات خود را رایگان به ما بسپارید