آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

مسابقه نی نی و محرم

1390/9/16 17:40
نویسنده : مونا
495 بازدید
اشتراک گذاری

این محرم سومین محرمی بود که آرمانی تجربه کرد.امیدوارم پسرم ادامه دهنده راه شهدای کربلا باشه.من که خیلی دعاش می کنم ،گلم آرزوی بزرگ مامان اینه که تو پسر سالمی باشی و درست قدم برداری.

این محرم بزرگتر شدی و کارات هم بزرگتر.وقتی تلویزیون مداحی پخش می کرد

                حسین من حسین من      بیا و این دل شکسته رو بخر

 تو هم باهاش می خوندی :

                حسین من حسین من        بیا دلو شکستمو ببر

آرمان کنار خیمه ها

وقتی میخواستیم بریم هیئت شال مشکیت رو می نداختی و با مامان میرفتیم.

هر موقع هم که می رفتیم هیئت چقدر خوراکی و شیر برای بچه ها میاوردن تو هم فقط ذوقشونو میزدی دریغ از خوردنشون.

شب شام غریبان هم بابا مثل سالهای قبل برات یه جا شمعی قشنگ درست کرد.به نظرم امسالیه قشنگ تر بود.عکسش رو تو پست بعد میگذارم تا یادت بمونه.

 

امام حسین یار و نگهدارت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ایران گویا
16 آذر 90 18:42
سایت ایران گویا بیش از هزار و سیصد سایت ایرانی پربیننده را دسته بندی کرده و جهت سهولت کار به کاربران ایرانی ارائه نموده است سایت های مختلف براساس موضوع رتبه بندی شده و در یک ستون قرار داده شده است و رتبه بندی سایت ها نیز براساس آمار بازدید جهانی هر سایت می باشد یعنی گلچینی از بهترین سایت ها http://irangooya.ir/ معرفی بیش از چهل سایت ارائه دهنده وبلاگ ، ارائه دهنده قالب وبلاگ ، دانلود و .... چهل سایت بازی ... چهل سایت سرگرمی ...چهل سایت پزشکی... چهل سایت ورزشی... یعنی باداشتن یک لینک ایران گویا هرآنچه که در اینترنت می خواهی نزد شماست
خاله محدثه
17 آذر 90 12:16
این محرم که آرمانی واسمون خیلی نوحه خوند. آرمانی خیلی دوست دارم به قول خودت عزیزم
lعاشق نینی ها
18 آذر 90 7:53
سلام نی نی نازیه خدابهتون ببخشه زیرسایه امام حسین
petros
18 آذر 90 17:56
chi nohe mikhone benevis baramon