آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

طالقان

1391/3/24 17:44
نویسنده : مونا
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه 19/3/91 تصمیم گرفتیم بریم طالقان. و تا شب برگردیم (از اونجا که هر جا میریم آرمان سراغ خاله هاشو و مامان هاتی و بابا اصگر رو میگیره)میدونستم مامان اینا ومحدثه نمیان چون محدثه امتحان داره ولی زنگ زدم و گفتم اگه سوده میاد حاضر شه که آرمانی خاله سوده شو دعوت کرده به گردش.سوده هم قبول کرد.

آرمانی تا دلش خواست آب بازی کرد

اینم از عکسای اون روز(روستای کرکبود)(

یواش یواش شستشوی کل بدن شروع می شه

اینم از موها

حالا چقدر تمیز شدم فقط حیف یه سشوار نبود

جالبی اینجاست که حالا که خیس شده به سوده چسبیده و به من هم میگه ازمون عکس بگیر(خدایا از دست تو چه کار کنم)

 بقیه عکسها در ادامه مطلب

پاکروبی جوی

بچه ام سنگی که پیدا کرده رو به من نشون می ده

موش آب کشیده مامان و بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازبانو
22 خرداد 91 11:34
الاااااااااااااااهی
خیلی نازه بیشتره ارشیوشو نگاه کردم

مامان آرمانیو از طرفه من بوسش کن


قربونتون سلامت باشید
خاله محدثه‏(مثه‏)‏
23 خرداد 91 22:09
الهی فدای موش آب کشیده ی خودم بشم خیلی دوست دارم آرمانی


Fadat besham ishala emtehanat tamom beshe ba ham berim