آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

جمع آوری عکسهای سال 90

1391/1/27 18:46
نویسنده : مونا
802 بازدید
اشتراک گذاری

 یک روز در مدرسه

پشت در موندن آرمان ومامان و مامان فاطی و مثه

کمک کردن آرمانی در خونه تکونی

آرمان و محمدرضا

غذا خوردن آرمانی

پسرم میز کارو از من میگیره

یک روز در مدرسه

آرمانی یه روز توی اسفند با مامان اومد مدرسه خیلی هم بهش خوش گذشت از اونجا که خاله مثه آرمانی توی همون مدرسه درس می خونه از معلمشون اجازه گرفت تا آرمان رو هم ببر سر کلاس آرمان ساعت دوم سر کلاس بود.

توی حیاط مشغول دویدن بود که خورد زمین و دستش اوف شد فداش بشم خیلی گریه کرد پسرم.

دویدنهای آرمانی توی حیاط

اینجا هم مشغول بازی با وسایل ورزشی مدرسه بود بچه ها هم که اومده بودن دورش و با آرمانی مشغول بازی بودن هر چی بهش گفتم بیا بریم نمی اومد.(البته من از بچه ها عکس نگرفتم)

پسرم ورزشکار شده

گل پسرم

اینجا هم اومد و جای من نشست بلند بشو هم نبود

ای جونم

پشت در موندن

با مامان فاطی و خاله مثه از بیرون اومدیم خونه حواس منم نبود که کلید ندارم ولی خوب عبداله جون خونه بود ولی هر چی زنگ زدیم در باز نشد زنگ طبقه بالاییمونو زدیم و اومدیم تو وقتی پشت در رسیدیم متوجه شدیم که عبداله حموم رفته هر چی صدا کردیم که خوب بی فایده بود پشت در نشستیم تا عبداله از حموم بیرون بیاد.البته به آرمانی بد نگذشت. اینم از عکسای اون روزت

 

غذا خوردن آرمانی

اون روز خود آرمان صدام کرد تا از غذا خوردنش عکس بگیرم من هم کلی کیف کردم و تشویقش کردم

 آرمان بلا و محمدرضا جیگر من

رفته بودیم دیدن محمدرضا و کادو تولدشو بره بودیم

 

کمک کردن آرمانی در خونه تکونی

پسرم کمکش چی بود جز هاپو بیچاره منو از تخت بیرون بندازه اون وقت میگه کمکت میکنم.

 وقتی آرمانی دیگه خودش می خواد ادامه بده و میگه مامان موناخودم وبلاگمو مینویسم.
 قربونش برم به امید اون روز زنده هستم

عزیز دلم چی می نویسی؟ مامان فدات بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر علی
20 فروردین 91 20:09
اگه تهران هستید منطقه 5 تهران وخیابان ایت اله کاشانی میدان نور فرهنگسرای نور کارگاه بازی هست .هدف من در جمع بودن و جدا شدن امیر علی از من هست .و فکر کنم کلاس جالبی باشه .ممنون به ما سر زدین
مامان یاس
21 فروردین 91 20:49
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
خاله محدثه(مثه)
24 فروردین 91 3:07
واااااااااااااااااااااای آرمانی اون روز که اومدی مدرسه خیلی به منو دوستام خوش گذشت همه ات خوششون اومده بود فدات شم