آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

آرمان عکاس

1390/10/8 15:39
نویسنده : مونا
924 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه آرمان تا دوربین میبینه اجازه عکس گرفتن به کسی نمیده.من مشغول کارام بودم و عبداله هم خواب بود و از هم جا بی خبر و اطلاع نداشت ما یه عکاس کوچولو تو خونمون داریم و داره از تمام لحظات عکس میگیره.آرمان هم تا دلش می خواست از باباجونش عکس گرفت.خداییش هم چه عکسای قشنگی.از همه جای خونه عکس گرفته بود.از تلویزیون اتاق خودش و...

عکسای زیر هم یه دونش مال اون روزه بقیه برای سه شنبه شب هست که رفته بودیم خونه خاله مهدیه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علي خوشتيپ
8 دی 90 19:57
سلام آرمان جون خوبي؟ من تو مسابقه جشنواره شركت كردم.از كارم ديدن كن و اگه خوشت اومد كد من 150 و دو كد ديگه رو به شماره 09354000537 پيامك كن.خوشحال ميشما توضيح كامل راي دادن تو وبلاگمه.تا ساعت 23 روز جمعه هم بيشتر وقت نداريم@};
غریبه
12 دی 90 23:23
من همون غریبه هستم که دایی علیرضا نبود آخ قربون این جیگر برم این گل هم تقدیم به جیگر لپاشو بکشید چند بار
mamani
16 دی 90 8:17
ghorbun akase nazam beram vaghean honarmandane aks mindazi
هستی
21 دی 90 3:04
واقعا خود آرمان این عکسارو انداخته؟ آفرین آقا آرمان