آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

عاشق فوتبال

1390/10/2 15:25
نویسنده : مونا
959 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه گذشته خاله معصومه اینا اومدن خونه ما آخه برا خودش ترشی درست کرده بود یه شیشه هم به ما داد خیلی خوشمزه بود.من هم گفتم خاله اگه میتونی من همه چی رو آماده میکنم بیا برا من هم درست کن.قرار شد شام بیان خونمون و ترشی هم درست کنیم ،آرمانی هم از اینکه همه دور هم باشن خیلی لذت میبره،کلی بازی کرد.آخر شب فوتبال دستی رو آوردن تا اکبر آقا و دایی بازی کنن آرمان رفت و اول از همه نشست.اول یه کمی بازی کرد.علی ومهدی هم بازی کردن،آرمان بازی اونا رو که نگاه میکرد یک کارایی کیکرد که هر کی ندونه میگه بابای آرمانی عشق فوتبال و از این حرکتا انجام میده ولی دقیقا برعکس عبداله اصلا از فوتبال خوشش نمیاد.آرمان گل که نمی شد دستاشو میاورد بالا و میگفت اه ه ه ه ه.

بازی علی و آرمان با دایی

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
3 دی 90 8:43
سلام مونا جون با دیدن نظرتون تو وبلاگ النا کلی شگفت زده شدم و با اجازتون از وب پسر نازتون دیدن کردم خدا ببخشه بهتون.با اجازه لینکتون هم کردم باز هم به ما سر بزنین به مامان عزیز و خواهرهای گرامی سلام مخصوص برسونین