آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

گل گل مامان و بابا تولدت مبارک

1389/5/20 19:26
نویسنده : مونا
1,666 بازدید
اشتراک گذاری

ایشالا همیشه سالم و سرحال باشی مامان و بابا هم تو رو ببینن و خدارو شکر کنن که گل پسری به ما داده.

تولد آرمان شیطون بلا رو تو خونه گرفتیم .مامان اینا و مهدیه و عمو حسن و خاله ها و دایی های من و مامان وبابای عبداله و عمه های خود آرمانی بودند.روی کیک هم عکس آرمان بلا رو انداختیم.برای من بهترین روز بود.با اینکه زحمتم زیاد بود.niniweblog.com

تولد من و تو دوتایی تو یه روزه برام باعث افتخار گلکم.

   www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org       

 

                                                                                                                                                                              

                   

  

                   صد ساله شی

                 مامان قربونت بره

                   تولد مامان مونا هم بود           

              

                     مهسا-غزل-میثم-آرمان-مهدی

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرمیتا
17 آبان 90 13:55
تولدت مبارک
مامان آرمان
23 آبان 90 14:22
سلام. اسم پسر من هم آرمان هستش. من شما را به حمع دوستان آرمانی اضافه کردم. کیک تولدت هم خیلیییییییییییی قشنگ بوده.انشاءا........120 ساله بشی عزیزم.
مامانی
24 آبان 90 1:23
عشقم تولدت مبارک 100ساله بشی