آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

آرمانی عاشق نقاشیه

1391/3/7 13:36
نویسنده : مونا
555 بازدید
اشتراک گذاری

 

کار هر روز و هر شب شده نقاشی کشیدن واقعا هم استعداد خاصی داره فقط کافیه یک بار با پسرم تمرین کنم دفعه دوم رو خودش (هزار ماشالا)با دقت نقاشی می کنه.قربونش برم

این نقاشی ها کار همین چند دقیقه پیش هست(تازه از تنور در اومده و داغ داغ) و به سفارش خاله سوده می گذارم  آخه تعریفش رو کردم ولی نمی تونستم نشون بدم گفتم میگذارم تو وبلاگش تا بیاد و ببینه.

اینجا تمرین نقاشی گل

پسرم خودش دست به کار شده برای نقاشی

من برگ رو یادش ندادم خودش به دستم نگاه کرده و وقتی می کشه میگه این ساقه گل و اینم برگش

اینم خورشید

ابر رو هم یادش ندادم و تمرین نکردیم خودش با نگاه کردن یاد گرفته

این بزرگه ابر هست

هنوز پسرم ابر می کشه

به اصرار خودش درخت رو من کشیدم و میوه هاشو داره می کشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله محدثه
7 خرداد 91 13:43
الهی فدای ارمان نقاشم بشم من
مامان فاطی
7 خرداد 91 13:51
عشقم عسلم قربونت برم با این همه استعداد.
مامان ا تنا
8 خرداد 91 13:02
افرین گل پسری با این نقاشی قشنگ دست مامان مونا درد نکنه که یاد پسرمون داده راستی مامان مونا اسم من اتنا نه متین منم با اجازه لینکتون کردم


آتناجون سریع درستش کردم
مامان میثم ومتی
9 خرداد 91 15:16
عزیزم ایشالا پیکاسو بشی
مامان محمدرضا(خاله منصوره)
11 خرداد 91 9:44
عزیزم سفارش بدیم واسه اتاق محمدرضا تابلو میکشی
مامان سارا و اميرمحمد
11 خرداد 91 14:31
ايشاءا... هنرمند بزرگي ميشي خاله جون . راستي يه سايت آموزش نقاشي هم هست كه نقاشي با انگشت و ... رو آموزش ميده به اسم ني ني پينت آدرس http://www.ninipaint.com
بابانی نی
16 خرداد 91 23:34
سلام - چقدر دایی آرمان خوشگله منطورم دایی مادرشه . دایی علیرضاشو میگم . راستی فکر کردم عکس داییش هم بود . ولی کلا خوش به حالش دایی به این خوش تیپی و قشنگی و بامرامی کم گیر میاد .
مامان حسن کوچولو
17 خرداد 91 0:34
آفرین نقاش کوچولوچه نقاشی قشنگی کشیدی گل پسر@}
مهدیه
19 خرداد 91 13:10
عشقم خوش بحالت با این استعدادت دوست دارم@-}--@-}--@-}--:-o:-o