آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

بالاخره موفق شدیم آرمانی رو ببریم آرایشگاه

1391/2/9 0:12
نویسنده : مونا
928 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از کلی این ور و اون ور زدن تونستیم آرمان رو راضی کنیم تا بره آرایشگاه.

 چون چند وقته حجم کار عبداله جونم زیاد شده و باید تا ساعت ٥ و ٦ بانک بمونن فرصت نمی شد آرمان رو ببریم موهاشو کوتاه کنه ولی حال خودم داشت از موهاش به هم می خورد یک شنبه به سوده گفتم با ما بریم تا آرمانی موهاشو پیخ پیخ کنه خلاصه با قربون صدقه سوار ماشینش کردیم رفتیم تا رسیدیم فلکه دوم تهرانپارس اونجا دیدیم آرمان عقب خوابش رفته گفتم اگه بیدارش نکنم و یه دفعه توی آرایشگاه بیدار شه بچه شوکه می شه به زحمت سوده بیدارش کرد شانس خوبمون از این ماشینای برقی جلوی مغازه ای بود که پارک کرده بودیم گفتیم آرمان می خوایم بریم ماشین بازی میای خلاصه با اصرار بیدارش کردیم و سوار شد حالا خوش اخلاق شده بود ولی جرات نمی کردم بگم آرمان می خوایم بریم آرایشگاه نگاهش افتاد به پاساژ پارسیان یه اشاره ی کوچولویی هم که سوده کرد و گفت بریم آرمان موهاشو خوشگل کنه آرمان آژیر رو روشن کرد و گفت من آرایشگاه نمیام ولی به پسرکم قول دادم براش جایزه بخرم دوباره برگشتنی سوار همین ماشین بکنمش و .... داستانی بود تا ما رسیدیم اونجا اول اونجا هم جیغ و جیغ و جیغ ولی مشغول بازی شد و یواش یواش بردمش رو صندلی مخصوص کوتاهی نشوندم اونجا هم دوباره فریاد اساسی می زد با ترفندهای مختلف و جایزه یه کمی آروم شد.بازم خدا رو شکر تموم شد وای از الان نگران نوبت بعدی آرایشگاهشم البته از سری قبل بهتر بود.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محدثه(مثه)
8 اردیبهشت 91 20:47
جالبیش اینجاس که بعدش میگه من گریه نکردم، اصلا انگار همه چیو یادش رفته


خوب بچه ام روش نمیشده بگه گریه میکرده برای یه مرد خیلی افت داره.جالب تر اینه که تا گفتیم پس بیا بریم بقیه رو کوتله کنیم گفت نه نه گریه کردم
خاله محدثه(مثه)
8 اردیبهشت 91 21:00
آرمانی موهاتو کوتاه کردی قیافت تغییر کرده


راست میگی عوض شد.مرتب شد.
مامان فاطی
13 اردیبهشت 91 8:11
عزیزدلم قربونت برم بااون آرایشگاه مخصوصت


چه کار کنیم دیگه داییش براش پیدا کرده
مامان اتنا
21 اردیبهشت 91 13:41
سلام خانمی من از وبتون دیدن کردم خیلی قشنگه .یه خواهش کوچولو اگه امکانش هست ادرس ارایشگاه رو برام بزارید چون منم با مو کوتاه کردن دخملم مشکل دارم شاید جو اونجا اروم ترش کنه (از کارش راضی هستید)ممنون


سلام.بله عزیزم تو آروم کردن بچه ها خیلی حوصله دارن در ضمن اگه اروم هم نشن با بازی کردن و سرگرم کردن موهاشونو کوتا می کنن.فلکه دوم تهرانپارس.پاساژپارسیان.طبقه 4.آرایشگاه موکا