آرمانی آرمانی ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

آرمان آرزوی قشنگ ما

26/1/91

1391/1/28 12:55
نویسنده : مونا
849 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب از خونه مان هاتی که می خواستیم بیایم آرمان نمی خواست بیاد آخه خیلی وابسته مامان فاطی شده خواستن آرمانی هم سختی هایی داره اگه مامانم باشه دیگه همه کاراشو از مان هاتی می خواد مثلا میگه
 مان هاتی جیش دارم اگه منم بلند شم ببرمش یک کلام می گه من با مان هاتی میرم دستشویی. مان هاتی دو(همون شیر) می خوام .مان هاتی گسه بگو .دیشب هم مشغول بازی با مان هاتی و بابا اصگر بود که با ما نمییومد ما به هر نقشه ای اومدیم راضیش کنیم  اولش نقشه مون دلشو میبرد ولی یهو منصرف می شد و میگه باشه من نمی خوام و برمیگشت سر بازیش.گفتم آرمان می خوایم بریم پارک میگفت باشه برید من میمونم.عبداله رفت براش شیر نیی گرفت و گفت هر کی بیاد بهش میدم اگه نیای میدم مامان اول یه لحظه تا توی حال اومد ولی سریع پشیمون شد و گفت باشه بده مامان و چندین پیشنهاد دیگه ولی کارساز نبود.چون چند شب مونده بود دیگه گفتیم باید بیای بریم عبداله در نهایت بغلش کرد و آوردش پسرم هم خیلی گریه کرد خودمون هم خیلی ناراحت شدیم ولی اینجوری هم که اون می خواد نمیشه.تا برسیم خونه آرمانی خوابش برد.

امروز صبح هم که بیدار شد صبحونهشو دادم و رفت مشغول بازی شد.اول ببری شده بود و چهاردست و پا راه میرفت زیر مبلها میره و قایم میشه


بعدش هم سراغ وسایل نجاریشو ومشغول کار شد

این عکسا به سفارش خودش بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی
30 فروردین 91 10:21
عزیزم نجاری می کنی مواظب باش چکش رو دستت نخوره
مسافران آسمانی
30 فروردین 91 10:32
الهی...چه ببر نازی هم هست... خوشحال میشیم بازم بهمون سر بزنید...میتونم شما رو لینک کنم...؟
مسافران آسمانی
2 اردیبهشت 91 12:53
آرمانی کجایی...؟چند روزه غایبی ها...زود زود آپ کن مامانی...
مامان محمدرضا
2 اردیبهشت 91 16:12
سلام ارمان خوشگلم چه ببرنازی شدی محمدرضا رو نخوری


سلام.ممنون.نه من محمدرضا رو خیلی دوست دارم
مامانی درسا
3 اردیبهشت 91 2:23
ای جانم مامانی چه گل پسری داری . ممنون بهمون سر زدی . دوستتون داریم . یه عالمه بوس برای مامان مونا و آرمانی
پارســـــــــــــــا
4 اردیبهشت 91 23:30
خدا نگهش داره براتون چقدر نازه مرسی که به من و پارسا هم سر میزنید


ممنون.خواهش میکنم
مامان سارا و اميرمحمد
6 اردیبهشت 91 20:27
به به چه ببر نازي تازه نجاري هم ميكنه . خوش به حال مامان فاطي جون كه انقدر دوسش داري.


ممنون از لطفتون سفارش هم قبول میکنه فقط چون کار دست هست و سفارشی مبلغش یکمی بالا میشه ها البته چون شمایید کادو میشه